loading...
دانلود آهنگ برای دلشکستگان
delshekastegan بازدید : 3602 یکشنبه 29 بهمن 1391 نظرات (3)

 

شعر متن به همراه آهنگ من و بارون از بابک جهانبخش و رضا صادقی


سراغی از ما نگیری؟ نپرسی که چه حالیم؟
عیبی نداره ، میدونم باعث این جدائیم
رفتم شاید که رفتنم ، فکرتو کمتر بکنه
نبودنم کنار تو حالتو بهتر بکنه
لج کردم با خودم آخه حست به من عالی نبود
احساس من فرق داشت با تو ، دوست داشتنه خالی نبود


بازم دلم گرفته تو این نم نم بارون
چشام خیره به نوره چراغ تو خیابون
خاطرات گذشته منو میکشه آسون
چه حالی دارم امشب به یاد تو زیر بارون


بازم دلم گرفته تو این نم نم بارون
چشام خیره به نوره چراغ تو خیابون
خاطرات گذشته منو میکشه آروم
چه حالی داریم امشب به یاد تو منو بارون
باختن تو این بازی واسم از قبل مسلم شده بود
سخت شده بود تحمل عشقت به من کم شده بود
رفتم ولی قلبم هنوز هواتو داره شب و روز
من هنوزم عاشقتم به دل میگم بساز بسوز
بازم دلم گرفته تو این نم نم بارون
چشام خیره به نوره چراغ تو خیابون
خاطرات گذشته منو میکشه آروم
چه حالی دارم امشب به یاد تو زیر بارون
بازم دلم گرفته تو این نم نم بارون
چشام خیره به نوره چراغ تو خیابون
خاطرات گذشته منو میکشه آسون
چه حالی داریم امشب به یاد تو منو بارون
من و بارون

 

 

 

 


 

خواننده

نام آهنگ

نام آلبوم

حجم آهنگ

 

 بابک جهانبخش و رضا صادقی

 من و بارون

من و بارون

 Mb 2.94

دانلود

 

 

شعر متن به همراه دانلود آهنگ ای دل از بابک جهانبخش از آلبوم من و بارون

 


دلم سوخت واسه احساسی که پای تو هدر کردم
دلم سوخت که تو بودی و اما با تنهایی سر کردم
دلم سوخت واسه قلبی که عاشقونه دست تو دادم
واسه عمری که سوزوندیم ولی باز نرفتی از یادم
دلم سوخت
دلم سوخت
ای دل دیگه تنها باش و بسوز
دیگه چشمو به در ندوز
آخه اون دیگه پیشت نمی یاد
رفتش دیگه فکر چشاش نباش
دنبال خنده هاش نباش
اون دلش دیگه تورو نمی خواد
توی خواب و خیالم هنو دستاتو می گیرم
میدونم که نمی یای ، ولی من برات می میرم
همه احساس و قلبم ، تو دستای تو گیره
میخوام رهاشم از تو ، عشقت از دلم نمیره
عشقت از دلم نمیره
دلم سوخت واسه قلبی که عاشقونه دست تو دادم
واسه عمری که سوزوندیم ، ولی نرفتی از یادم
دلم سوخت
دلم سوخت
دلم سوخت
ای دل دیگه تنها باش و بسوز
دیگه چشمو به در ندوز
آخه اون دیگه پیشت نمی یاد
رفتش ، دیگه فکر چشاش نباش
دنبال خنده هاش نباش ، اون دلش دیگه تورو نمی خواد
ای دل دیدی تنهات گذاشت و رفت
توی غم هات گذاشت و رفت
آره دوست نداشت و رفت
رفتش اما عکساش کنارمه
فقط تنهایی یارمه ، ببین توی صدام غمه

 

 

 

 

 

خواننده

نام آهنگ

نام آلبوم

حجم آهنگ

 

بابک جهانبخش

 ای دل

من و بارون

 Mb 2.46

دانلود

 

 

 

http://s3.picofile.com/file/7503337846/02.gif

 

دانلود آهنگ برای دلشکستگان از:

www.delshekastegan.ir
deshekastegan.rozblog.com
E-Mail: poshteboom_7ta@yahoo.com

 

برچسب ها بابک جهانبخش ,
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Mahshid در تاریخ 1392/05/05 و 15:56 دقیقه ارسال شده است

fogholadaaaaaaaast شکلک
پاسخ : نظر لطفتونه

این نظر توسط شیرین در تاریخ 1392/03/24 و 14:46 دقیقه ارسال شده است

نمیشه دانلودش کرد اخه چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
پاسخ : بعد از اینکه بر روی دانلود کلیک می کنید وارد صفحه ی مدیا فایر میشید که اونجا با کلیک بر روی گزینه download قادر به دانلود کردن آهنگ با سرعت بالا هستید ، مرسی شیرین

این نظر توسط sahar در تاریخ 1392/02/23 و 11:47 دقیقه ارسال شده است

سلام..دانلود نميشه لطفا راهنمايي كنين


کد امنیتی رفرش
درباره ما
کانال تلگرامی ما telegram.me/baiaan سایت ها www.baiaan.ir www.hambaiaan.ir delshekastegan.rozblog.com ایمیلمون هم که همون قدیمیه: poshteboom_7ta@yahoo.com radiobaiaan@gmail.com آدرس فیس فورت ما هم هست: fb.com/delshekastegan.ir تو این وب آهنگهایی برای دانلود گذاشته میشه که اولا با فضای وب متناسب باشه(سعی بر اینه) و دوما خود خواننده اجازه ی انتشار در اینترنتو داده باشه و یا اگر هم آهنگ مجاز و قابل فروش در ایران رو برای دانلود بزاریم فقط برای تبلیغ خواننده و با حجم کم گذاشته میشه ، لطفا برای حمایت از خواننده آلبوم رو به با کیفیت توپ خریداری و گوش کنید ، همنون!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 49
  • کل نظرات : 96
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 63
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 38
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 105
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 14
  • بازدید هفته : 353
  • بازدید ماه : 1,126
  • بازدید سال : 10,005
  • بازدید کلی : 444,872
  • کدهای اختصاصی
    اگه مایل به تبادل لینک هستی اینجا کلیک کن ارسال لینک