loading...
دانلود آهنگ برای دلشکستگان
delshekastegan بازدید : 29670 سه شنبه 29 مرداد 1392 نظرات (6)


هبت رياح الحب في بالي
باد عشق در سر من شروع به دمیدن کرد
تهديني سلام الحبيب
و سلامی از عشقم را برای من آورد

هبت رياح الحب في بالي
باد عشق در سر من شروع به دمیدن کرد
تهديني سلام الحبيب
و سلامی از عشقم را برای من آورد

تقوللي ارجع يا غالي
می گفت : برگرد گرانبهای من
طال الفراق والنت غريب
وقتی که تو دوری جدایی سخت است

تقوللي ارجع يا غالي
می گفت : برگرد گرانبهای من
طال الفراق والنت غريب
وقتی که تو دوری جدایی سخت است

قلة خيالي شردت حالي
بی صبری تصوراتم مرای به سوی نیستی می برد
وكانت منا لي سعيد
آرزوی خوش برای من این بود که

قلة خيالي شردت حالي
بی صبری تصوراتم مرای به سوی نیستی می برد
وكانت منا لي سعيد
آرزوی خوش برای من این بود که

وطالت من برج العالي
او از برجی بلند ظهور کرد
وقالت كلمة غريب
و یک کلمه ی عجیب و غریب گفت

دانلود آهنگ برای دلشکستگان از:
www.delshekastegan.ir

ارجع يا حب
برگرد عشق من
مالي في دنيا نصيب
من هیچ سرنوشتی در دنیا ندارم
انت حبي لكن مش ممكن تكوني هلالي
تو عشق منی اما نمی تونی برای من باشی
)یعنی از لحاظ احساسی دوستت دارم اما به دلایل غیر احساسی و منطقی و... نمی توانی عشقم باشی(

www.delshekastegan.rozblog.com

هااااااا

يا عيني يا
ای چشم من

ارجع يا حب
برگرد عشق من
مالي في دنيا نصيب
سرنوشت در دنیا نصیبم شد
انت حبي لكن مش ممكن تكوني هلالي
تو عشق منی اما نمی تونی برای من باشی
)یعنی از لحاظ احساسی دوستت دارم اما به دلایل غیر احساسی و منطقی و... نمی توانی عشقم باشی(

خلاص

 

 

 


خواننده

نام آهنگ

نام آلبوم

حجم آهنگ

 

Natacha Atlas

Bin Jip

آهنگ متن فیلم iron-3

 

10.236 mb

دانلود

 

 

 

http://s3.picofile.com/file/7503337846/02.gif

 

دانلود آهنگ برای دلشکستگان از:

www.delshekastegan.ir
deshekastegan.rozblog.com
E-Mail: poshteboom_7ta@yahoo.com

 
برچسب ها آهنگ های خارجی ,
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ایلیا در تاریخ 1394/12/18 و 10:37 دقیقه ارسال شده است

دمت گرم... توصیه می کنم فیلمش هم ببینید

این نظر توسط فاطمه در تاریخ 1394/11/07 و 23:33 دقیقه ارسال شده است

دست مریزاد
ممنون از ترجمه و کیفیت عالی و لینک دانلود.

این نظر توسط م در تاریخ 1394/09/16 و 19:11 دقیقه ارسال شده است

سلام
خیلی ممنون بابت این آهنگ
هم فیلم و هم آهنگ فوق العاده بودن

این نظر توسط gowengyll در تاریخ 1394/06/29 و 17:31 دقیقه ارسال شده است

خیلی ممنون،من واقعا دنبال این آهنگ بودم تا این که تو بلاگ شما پیدا کردم مرسی واقعا دوست عزیز

این نظر توسط سپیده در تاریخ 1394/05/23 و 0:19 دقیقه ارسال شده است

از وقتی این فیلم رو دیدم دنبال این آهنگ بودم تا اینکه اتفاقی اینجا پیدا کردم.
خیلی خوشحالم
یک ساله دنبال این آهنگ بودم بدون اینکه اسمی از خواننده ش بدونم
ممنون

این نظر توسط دلشکسته در تاریخ 1392/11/03 و 7:32 دقیقه ارسال شده است

دیوونه بودم
دیوونه تر شدم....
.
.
.
ازتون ممنونم ....


کد امنیتی رفرش
درباره ما
کانال تلگرامی ما telegram.me/baiaan سایت ها www.baiaan.ir www.hambaiaan.ir delshekastegan.rozblog.com ایمیلمون هم که همون قدیمیه: poshteboom_7ta@yahoo.com radiobaiaan@gmail.com آدرس فیس فورت ما هم هست: fb.com/delshekastegan.ir تو این وب آهنگهایی برای دانلود گذاشته میشه که اولا با فضای وب متناسب باشه(سعی بر اینه) و دوما خود خواننده اجازه ی انتشار در اینترنتو داده باشه و یا اگر هم آهنگ مجاز و قابل فروش در ایران رو برای دانلود بزاریم فقط برای تبلیغ خواننده و با حجم کم گذاشته میشه ، لطفا برای حمایت از خواننده آلبوم رو به با کیفیت توپ خریداری و گوش کنید ، همنون!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 49
  • کل نظرات : 96
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 63
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 33
  • بازدید امروز : 85
  • باردید دیروز : 49
  • گوگل امروز : 13
  • گوگل دیروز : 22
  • بازدید هفته : 331
  • بازدید ماه : 1,104
  • بازدید سال : 9,983
  • بازدید کلی : 444,850
  • کدهای اختصاصی
    اگه مایل به تبادل لینک هستی اینجا کلیک کن ارسال لینک