loading...
دانلود آهنگ برای دلشکستگان
delshekastegan بازدید : 7663 سه شنبه 06 فروردین 1392 نظرات (5)


زندگی یک چمدان است که می آوریش
بارو بندیل سبک می کنی و می بَریش
خودکشی مرگ قشنگیست که بدان دل بستم
دست کم هر ۲ ، ۳ شب سیر به فکرش هستم
گاه و بی گاه پر از پنجره های خطرم
به سرم می زند این مرتبه حتماً بپرم
چمدان دست تو و ترس به چشمان من است
این غم انگیزترین حالت غمگین شدن است


بی تو من با بدن لخت خیابان چه کنم؟
با غم انگیزترین حالت تهران چه کنم؟
بی تو پتیاره پاییز مرا می شکند
این شب وسوسه انگیز مرا می شکند


بی تو من با بدن لخت خیابان چه کنم؟
با غم انگیزترین حالت تهران چه کنم؟
بی تو پتیاره پاییز مرا می شکند
این شب وسوسه انگیز مرا می شکند


قبل رفتن ۲ ، ۳ خط فحش بده داد بکش
هی تکانم بده نفرین کن و فریاد بکش
قبل رفتن بگذار از ته دل آه شوم
توری از ریشه بکش بر رگ کوتاه شوم
مثل سیگار خطرناکترین دودم باش
شعله آغوش کنم حضرت نمرودم باش
هر پسر بچه که راهش به خیابان تو خورد
یک شبه مرد شد و یکه به میدان زد و مرد
من تو را دیدم و آرام به خاک افتادم
و از آن روز که در بند توام آزادم
چای داغی که دلم بود به دستت دادم
آنقدر سرد شدم از دهنت افتادم
می پرم دلهره کافیست خدایا تو ببخش
خودکشی دست خودم نیست خدایا تو ببخش


بی تو من با بدن لخت خیابان چه کنم؟
با غم انگیزترین حالت تهران چه کنم؟
بی تو پتیاره پاییز مرا می شکند
این شب وسوسه انگیز مرا می شکند...


بی تو من با بدن لخت خیابان چه کنم؟
با غم انگیزترین حالت تهران چه کنم؟
بی تو پتیاره پاییز مرا می شکند
این شب وسوسه انگیز مرا می شکند...

 

 

http://s3.picofile.com/file/7703681612/Amir_Azimi_Bi_To_www_delshekastegan_ir.jpg

 

ترانه سرا : علیرضا آذر / ملودی : امیر عظیمی / تنظیم : بابک خضایی

خواننده

نام آهنگ

نام آلبوم

حجم آهنگ

 

امیر عظیمی

بی تو

 تک آهنگ

 Mb 4.29

دانلود

 

 

http://s3.picofile.com/file/7503337846/02.gif

 

دانلود آهنگ برای دلشکستگان از:

www.delshekastegan.ir
deshekastegan.rozblog.com
E-Mail: poshteboom_7ta@yahoo.com

برچسب ها امیر عظیمی ,
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط nazi در تاریخ 1392/05/04 و 14:38 دقیقه ارسال شده است

اهنگه قشنگیه خوشم اومدشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط senator در تاریخ 1392/04/21 و 17:34 دقیقه ارسال شده است

یه وبلاگ خوب می خواهید برای دانلود
حتما به وبلاگ من یه سری بزنید
یه وبلاگ خوب برای دانلود
سناتور
www.senator1377.loxblog.com
حتما بیاین

این نظر توسط رزرو هتل با 50 درصد تخفیف در تاریخ 1392/02/25 و 15:59 دقیقه ارسال شده است


رزرو هتل شیراز ، کیش ، قشم ، مشهد و تمام نقاط با 50 درصد تخفیف

لینک رزرو هتل بشه به egardesh.com

شماره تماس : 021-44151435 و 44155227-021



مشاهده اطلاعات بیشتر در www.egardesh.com

سامانه رزرواسیون مهر

راحت ، ارزان و با اطمینان خرید کنید

این نظر توسط رزرو هتل با 50 درصد تخفیف در تاریخ 1392/02/25 و 15:51 دقیقه ارسال شده است


رزرو هتل شیراز ، کیش ، قشم ، مشهد و تمام نقاط با 50 درصد تخفیف

لینک رزرو هتل بشه به egardesh.com

شماره تماس : 021-44151435 و 44155227-021



مشاهده اطلاعات بیشتر در www.egardesh.com

سامانه رزرواسیون مهر

راحت ، ارزان و با اطمینان خرید کنید

این نظر توسط maryam در تاریخ 1392/02/06 و 13:45 دقیقه ارسال شده است

سلام...
میشه کلیپ عشق شیرین از امیر فرجام رو بذارین واسه دانلود؟


کد امنیتی رفرش
درباره ما
کانال تلگرامی ما telegram.me/baiaan سایت ها www.baiaan.ir www.hambaiaan.ir delshekastegan.rozblog.com ایمیلمون هم که همون قدیمیه: poshteboom_7ta@yahoo.com radiobaiaan@gmail.com آدرس فیس فورت ما هم هست: fb.com/delshekastegan.ir تو این وب آهنگهایی برای دانلود گذاشته میشه که اولا با فضای وب متناسب باشه(سعی بر اینه) و دوما خود خواننده اجازه ی انتشار در اینترنتو داده باشه و یا اگر هم آهنگ مجاز و قابل فروش در ایران رو برای دانلود بزاریم فقط برای تبلیغ خواننده و با حجم کم گذاشته میشه ، لطفا برای حمایت از خواننده آلبوم رو به با کیفیت توپ خریداری و گوش کنید ، همنون!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 49
  • کل نظرات : 96
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 63
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 38
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 105
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 14
  • بازدید هفته : 373
  • بازدید ماه : 1,146
  • بازدید سال : 10,025
  • بازدید کلی : 444,892
  • کدهای اختصاصی
    اگه مایل به تبادل لینک هستی اینجا کلیک کن ارسال لینک