loading...
دانلود آهنگ برای دلشکستگان
delshekastegan بازدید : 5584 یکشنبه 22 بهمن 1391 نظرات (6)

 

01.شعر متن به همراه دانلود آهنگ عقل احمق

 

نم نمِ بارون ، آروم ، می خوره تو صورتم
چیکار کنم؟ عاشقم ، من هنوز دیوونتم
روزام میان و میرن ، حالِ من بده هنوز
به خودم میگم حححقته ، چیزی نگو بسوز
این دلِ غمگین هنوزم از دسم دلخوره
حرفامُ با کی بزنم؟ این دل چقدر پره
دردمُ به کی بگم؟ این دل چه دلخوره

 

این روزا دارم همش با خودم حرف می زنم
رو این دلِ آتیشم ، گوله برف می زنم
دلم بهم میگه قدرشُ ندونستی
ازم شاکی شده ، میگه چرا نتونستی؟.


این دلِ غمگین هنوزم از دسم دلخوره
حرفامُ با کی بزنم؟ این دل چقدر پره
این دلِ غمگین هنوزم از دسم دلخوره
حرفامُ با کی بزنم؟ این دل چقدر پره

 

این دلِ غمگین هنوزم از دسم دلخوره
حرفامُ با کی بزنم؟ این دل چقدر پره
این دلِ غمگین هنوزم از دسم دلخوره
حرفامُ با کی بزنم؟ این دل چقدر پره


خیلی بده دلم ، کاری باهام نداره
خدا از آسمون کاش صبر برام بباره
کاشکی دنیا روزامو انقد زهر نکنه
کاشکی دلم باهام اینجوری قهر نکنه
اون تو دنیا منُ داره و من  تو دنیا اونُ
توروخدا ببین این وسط منُ دلمُ دعوامونُ
توروخدا ببین این وسط منُ دلمُ دعوامونُ


به دلم گفتم غصه نخور
یکی دیگه به جاش میارم
تا چشم به هم بزنی
یکی خوشگل تر جاش میذارم
یه نگاهی بهم کَردُ
زد تو سرم تق تق
ازم شاکی شدُ
فریاد زد عقلِ احمق

 

این دلِ غمگین هنوزم از دسم دلخوره
حرفامُ با کی بزنم؟ این دل چقدر پره
این دلِ غمگین هنوزم از دسم دلخوره
حرفامُ با کی بزنم؟ این دل چقدر پره

 

این دلِ غمگین هنوزم از دسم دلخوره
حرفامُ با کی بزنم؟ این دل چقدر پره
این دلِ غمگین هنوزم از دسم دلخوره
حرفامُ با کی بزنم؟ این دل چقدر پره

...

 

 

خواننده

نام آهنگ

نام آلبوم

حجم آهنگ

 

 سینا حجازی

 عقل احمق

 کالکشن

 Mb 10.7 

دانلود

  

 

 

 

02.شعر متن به همراه دانلود آهنگ هواتو از دلم نگیر

 

مثه دل ِ من کسی تنها نیست

بی تو جای ِ من توی ِ دنیا نیست

غم ِ دلمو که واست تنگه

نمی بینی و دلت از سنگه

اگه دنیا زیرو روشه با تو نمی میرم

یک روز میام دستاتو می گیرم

 

هواتو از دلم نگیر ، دلم رو دست ِ کم نگیر

شبام رو عاشقونه کن ، توی قلبم خونه کن

 

هواتو از دلم نگیر ، دلم رو دست ِ کم نگیر

شبام رو عاشقونه کن ، توی قلبم خونه کن

 

نگو شب ِ من پر ِ کابوسه

اگه تو بخوای پر ِ فانوسه

یه روزی نیای که دیگه دیره

بیا که دلم داره می میره

تو که نیستی امام من تنهاییمو دارم

از این همه تنهایی بی زارم

 

هواتو از دلم نگیر ، دلم رو دست ِ کم نگیر

شبام رو عاشقونه کن ، توی قلبم خونه کن


هواتو از دلم نگیر ، دلم رو دست ِ کم نگیر

شبام رو عاشقونه کن ، توی قلبم خونه کن

...


 

خواننده

نام آهنگ

نام آلبوم

حجم آهنگ

 

 سینا حجازی

هواتو از دلم نگیر

 کالکشن

 Mb 7.52 

دانلود

 

 

02.gif (393×40)

 

 

03.شعر متن به همراه دانلود آهنگ لبخند ژکوند

 

 

قدرِ تموم دنیا میخوامت خوب میدونی تو
بعد زمونه با من خوب میمونی تو
اگه تموم دنیا رد بشن از من میدونم
اون که میمونه با من همونی تو

مگه چند روزه دنیا که
بخوام از تو جداباشم
مگه دیوونگی عیبه
مثه دیوونه ها باشم

چرا دروغ بگم..خنده ات
غمامو میکشه تندی
شبیه زنِ قاجاری
تو یه لبخنده ژکوندی


مگه چند روزه دنیا که
بخوام از تو جداباشم
مگه دیوونگی عیبه
مثه دیوونه ها باشم

چرا دروغ بگم..خنده ات
غمامو میکشه تندی
شبیه زنِ قاجاری
تو یه لبخندِ ژکوندی

 

 

 

خواننده

نام آهنگ

نام آلبوم

حجم آهنگ

 

 سینا حجازی

لبخند ژکوند

 کالکشن

 Mb 3.43 

دانلود

 


 

04.شعر متن به همراه دانلود آهنگ لیلی

 

 

 

یه روزی دنیا خوب بود و آروم بود
واسه زندگی همه چی آسون بود
هرکی کارشو میکرد ، حالشو میبرد
تکلیف روزاش معلوم بود
یکی اومد گفت حالش بده
قلبشو انگاری توفان زده
یکیو میخواد اسمش لیلیه
آره درسته مجنون بود
داد میزد میگفت وضعش بده
آخ اگه لیلی جوابش رو نده
میمیره و داغون میشه همه گفتن
پاشو واسه مرد اینکارا بده
زیره لب هی میگفت لیلی
اگه نداشت به من هیچ میلی
ظرفمو شیکوند چرا ظرف منو؟
ای وای لیلی ، آخ لیلی

آی لیلی آی لیلی لیلی
آی لیلی آی لیلی لیلی
آی لیلی آی لیلی لیلی
آی لیلی آی آی لیلی 

آی لیلی آی لیلی لیلی
آی لیلی آی لیلی لیلی
آی لیلی آی لیلی لیلی
آی لیلی آی آی لیلی 

از اون روزا گذشت و مجنون غم کشید
از اون گذشت و نوبت به من رسید
هی ترسیدم آخرم اومد
بلای لیلی سرم اومد
با خودم میگفتم مجنون کجا من کجا؟!
عشق بازیه بابا من کجا زن کجا؟!
هی منع کردم سرم اومد
ریغه رحمت تا آخرم اومد
این سری لیلی با گونه های پروتزی
بوی عطرو کلمات فانتزی
منه احمقم مجنون و شیدا
واسه عشقش مور مورو گز گزی
هرچی میگفت میگفتم ای جونم بشی
با خودش می گفت بذار دیوونم بشی
یه کاری کنم ربتو یاد کنی
بفهمی لیلی کیه بری فریاد کنی

تا دنیا دنیاست لیلی همینه
مجنون بزرگ ترین احمق زمینه
لیلیه منم رفت این قصه تکرار شد
الهی این لیلی خیر نبینه

تا دنیا دنیاست لیلی همینه
مجنون بزرگ ترین احمق زمینه
لیلیه منم رفت این قصه تکرار شد
الهی این لیلی خیر نبینه

آی لیلی آی لیلی لیلی
آی لیلی آی لیلی لیلی
آی لیلی آی لیلی لیلی
آی لیلی آی آی لیلی

آی لیلی آی لیلی لیلی
آی لیلی آی لیلی لیلی
آی لیلی آی لیلی لیلی
آی لیلی آی آی لیلی 

...

 

 

 

خواننده

نام آهنگ

نام آلبوم

حجم آهنگ

 

 سینا حجازی

 لیلی

 کالکشن

 Mb 9.36 

دانلود

 

  

 

05.شعر متن به همراه دانلود آهنگ سر من چی اومده؟

 

بی تو با اینکه دارم روزگار ِ سختی

اما خوشحالم که می بینم خوشبختی

حالا می فهمم که تنها بودن چه بده

کاش به گوشت برسه سر ِ من چی اومده

 

شنیدم دو رو برت هنوزم کیا بیاست

کاش بدونم که این روزا دل ِ تو دست ِ کیاست؟

 

عزیزم دوست ندارم دیگه سر بار ِ تو شَم

با رقیبام خوش باش ، منم اینجوری خوشم

 

دلم از دوری تو داره از پا درمیاد

روزگار ِ سخت من نمیخواد به سر بیاد

 

 

عزیزم دوست ندارم دیگه سر بار ِ تو شَم

با رقیبام خوش باش ، منم اینجوری خوشم

 

 

 

خواننده

نام آهنگ

نام آلبوم

حجم آهنگ

 

 سینا حجازی

 سر من چی اومده؟

 کالکشن

  Mb 5.31 

دانلود

     

 

 

06.شعر متن به همراه دانلود آهنگ زار نزن

 

انقده خوبه یکی دلش برات تنگ بشه
تو این دنیای صد رنگ باهات یکرنگ بشه
وقتی تنهائ داره پوست سره تو رو میکنه
اون تو فکر تو باشه و بهت یکزنگیبزنه

تو بگی ای وای، از دله پرم ،اون بگه جونمهی قربونت برم
تو بگی ای وای از زمونه دلخورم اون بگه جونم قربونت برم

حالا که نیست حالا که نیست
حالا که نیست ، هی زار نزن 
کلت تودیوار نزن 
روی دیوارعکس معشوقت نیست جاش یه مهناز افشار نزن 
حالا که نیست ، هی زار نزن 
کلت رو به دیوار نزن 

روی دیوار عکس معشوقت نیست جاش رضا گلزاز نزن
بگرد عشقت رو پیدا کن ، عکسشو به دیوار بزن
به خودت دیگه فحش نده ، حرف کشدار نزن

 
بگرد عشقت رو پیدا کن ، عکسشو به دیوار بزن
به خودت دیگه فحش نده ، حرف کشدار نزن 

انقده خوبه 
انقده خوبه پنج شنبه ها با یکی بری بگردی 
بیخودی چشمات قرمز باشه ، اون بگه عسیسم گریه کردی 
همه دو تا بودن رو دوست دارن
بگو کیا جدا بودن رو دوست دارن؟
حتا اونا ی که تنهان با خدا بودن رو دوست دارن 
یه وقتای دلم میگیره،
داد میزنم ای خدا
چرا همه با همن؟
خدا چرا من جدا؟
حالا که نیست خوب چی کار کنم؟
برم معشوق شکار کنم
یامثله احمقا برم، از سر خیابون سوار کنم 

حالا که نیست حالا که نیست
حالا که نیست ، هی زار نزن 
کلت تودیوار نزن 
روی دیوارعکس معشوقت نیست جاش مهناز افشار نزن 
حالا که نیست ، هی زار نزن 
کلت رو به دیوار نزن 
روی دیوار عکس معشوقت نیست جاش رضا گلزار نزن


بگرد عشقت رو پیدا کن ، عکسشو به دیوار بزن
به خودت دیگه فحش نده ، حرف کشدار نزن 
بگرد عشقت رو پیدا کن ، عکسشو به دیوار بزن
به خودت دیگه فحش نده ، حرف کشدار نزن 

بگرد عشقت رو پیدا کن ، عکسشو به دیوار بزن
به خودت دیگه فحش نده ، حرف کشدار نزن 
بگرد عشقت رو پیدا کن ، عکسشو به دیوار بزن
به خودت دیگه فحش نده.....


 

 

 

خواننده

نام آهنگ

نام آلبوم

حجم آهنگ

 

 سینا حجازی

 زار نزن

 کالکشن

 Mb 9.22 

دانلود

 

 

 

 

 

http://s3.picofile.com/file/7503337846/02.gif

 

دانلود آهنگ برای دلشکستگان از:

www.delshekastegan.ir
deshekastegan.rozblog.com
E-Mail: poshteboom_7ta@yahoo.com

 

 

برچسب ها سینا حجازی ,
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مهران در تاریخ 1392/05/07 و 8:15 دقیقه ارسال شده است

سلام خیلی خیلی ازتون ممنون واقعا سایت خوبی دارید امیدوارم هرجا هستید شاد و موفق باشید
پاسخ : مرسی و همچنین

این نظر توسط fatemezahra . در تاریخ 1392/05/06 و 6:54 دقیقه ارسال شده است

واقعا عالی بود دستت دردنکنهشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : خواهش

این نظر توسط الی در تاریخ 1392/04/30 و 12:34 دقیقه ارسال شده است

عالی بود ... من ک حالیدم...شکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط hana در تاریخ 1392/03/17 و 12:43 دقیقه ارسال شده است

man ashegheshaaaaaaaaaam vagean doostesh daram ahamgash harf nadareشکلک

این نظر توسط محمد در تاریخ 1392/03/01 و 14:42 دقیقه ارسال شده است

عالی بود

این نظر توسط فرهاد در تاریخ 1391/12/17 و 16:20 دقیقه ارسال شده است

مرسی واقعا
حال کردم از این نظم و دانلود راحت


کد امنیتی رفرش
درباره ما
کانال تلگرامی ما telegram.me/baiaan سایت ها www.baiaan.ir www.hambaiaan.ir delshekastegan.rozblog.com ایمیلمون هم که همون قدیمیه: poshteboom_7ta@yahoo.com radiobaiaan@gmail.com آدرس فیس فورت ما هم هست: fb.com/delshekastegan.ir تو این وب آهنگهایی برای دانلود گذاشته میشه که اولا با فضای وب متناسب باشه(سعی بر اینه) و دوما خود خواننده اجازه ی انتشار در اینترنتو داده باشه و یا اگر هم آهنگ مجاز و قابل فروش در ایران رو برای دانلود بزاریم فقط برای تبلیغ خواننده و با حجم کم گذاشته میشه ، لطفا برای حمایت از خواننده آلبوم رو به با کیفیت توپ خریداری و گوش کنید ، همنون!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 49
  • کل نظرات : 96
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 63
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 38
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 105
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 14
  • بازدید هفته : 354
  • بازدید ماه : 1,127
  • بازدید سال : 10,006
  • بازدید کلی : 444,873
  • کدهای اختصاصی
    اگه مایل به تبادل لینک هستی اینجا کلیک کن ارسال لینک